INFOLINIA od 08:00 do 19:30 -> +48 (81) 884 41 09 lub +48 (81) 884 48 55           numer konta bankowego:  30 1240 2395 1111 0010 1005 7554
Podróżny albo osoba uprawniona może złożyć do przewoźnika reklamację, dotyczącą jakości świadczonych usług, niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przewozu (np. opóźnienia, niewłaściwego komfortu podróży itp.).  Odpowiedź na reklamację będzie udzielona niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia przyjęcia reklamacji przez przewoźnika. Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 24 lutego 2006 r. w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego (Dz. U. z dnia 24 lutego 2006 .)

Reklamacje

Pola oznaczone * są wymagane

Według Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa wniosek reklamacyjny składa się w formie pisemnej. Do wniosku powinny być dołączone oryginały dokumentów dotyczących zawarcia umowy przewozu (w szczególności bilet na przejazd) oraz oryginały lub potwierdzone kopie innych dokumentów związanych z rodzajem i wysokością roszczenia - w tym poświadczających uprawnienia do bezpłatnych lub ulgowych przejazdów.

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom pasażerów, umożliwiamy złożenie skargi poprzez wypełnienie formularza na stronie internetowej. Jeśli jednak wniesiona reklamacja nie spełnia warunków, o których mowa powyżej, zastrzegamy sobie prawo, by poprosić Klienta, aby uzupełnił dokumentację w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. Nieuzupełnienie dokumentów spowoduje, że reklamacja nie będzie rozpatrzona.

Przepisz kod:*


CAPTCHA Image

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.